Thank You!!!

Wednesday, October 27, 2010

aku punya kamu....



Salam sejahtera selaku pembuka bicara, pembuka madah. Malam ini tidak seperti malam-malam kelmarin. Malam ini aku rasa seperti terlalu merindui seseorang yang berada jauh nun disana. Malam ini aku rasa amat sepi. Kesepian keseorang aku tatkala pemikiran aku adalah padanya. Aku dan dia tidak punya apa-apa ikatan selain daripada ikatan persahabatan yang pada aku adalah amat erat. Dialah sahabat sebenar yang aku cari selama ini. Tiada yang lain melainkan dirinya seorang. Dialah yang memberikan sokongan dan dorongan pada diri aku. Tanpanya, siapalah aku di muka bumi ini. Dia jugalah yang telah memberikan aku kebahagian meski hanya untuk sementara. Ya. Aku pernah menyanyanginya. Aku pernah mendambakannya. Aku pernah mencintainya.

Namun apalah daya jika dua hati tidak berdaya untuk berpaut menjadi satu. Dua cinta tidak mungkin menjadi satu dalam hati. Apa yang aku tahu adalah aku pernah menyanyanginya, pernah mencintainya dan masih lagi menyanyanginya dan mencintainya. Perasaan ini tidak pernah luntur. Perasaan ini tidak akan lenyap. Dalam hati ini, aku masih punya kamu......





G.S.W.............

No comments:

Post a Comment