Thank You!!!

Tuesday, June 19, 2012

Ceritera Bergambar Seorang Guru Pelatih: Gelagat As Syabab



Inilah gelagat anak-anak buah saya.... C.O.M.E.L!!!!!!!!!!!
 (As Syabab ialah pasukan nasyid Sekolah Kebangsaan Tapang, Kota Bharu, Kelantan Darul Naim)



Malu-malu kucing...
Malu sangat yea....

Bagi je "time-out", dorang akan meluru ke arah percussion... alahai...

Jangan kacau kami!

Kerusi menggantikan meja bila dah lapar sangat... kesian...

Buat ape tu?

Tolong jangan ambik gambar kami! haha

Amboi... amboi!

Jelingan yang tajam.. Kenapa? Kenapa?

Malunya dia...

Teacher nak ikut!

Jangan pandangku sebelah mata... lalalala
Kenapa tu? Ape nasihat yang sedang diberikan?
Sila jangan tertipu dengan senyuman manisnya. Hatinya sedang berdegup kencang sebab sedang tunggu giliran nak naik pentas.

Bermonolog,"Cepatlah.... bila giliran kami?? Cepatlah....."


Wink! Wink! Wink!

Sempat juga nak bagi "Peace"....

Cikgu, nak main Angry Bird! (dalam usaha memujuk cikgu Anis)
Sedang gigih melukis gambar teacher Chew katanya.... Agak-agak, ape hasilnya? Hmm... Mari kita tunggu dan lihat.
Ini hasilnya... Aik! Sejak bila rambut teacher kerinting??

Erm.... Macam dah salah je lukisan ni... Rupa cikgu Anis macam ni ke?

TEACHER, I LOVE YOU! auwwwwwww!

Saya budak macho.... 
Nampak kamera je, mesti tutup muka.

Jangan ambik gambar saya... Saya malu teacher....

Korang kacau cikgu Anis eh??!!

Bila teacher dan anak murid BOSAN menunggu


Untungkan.... Teacher belanja makan nasi ulam...

Burp! Kenyang sudah....
Bila giliran saya pula?
Saya tak buat apa-apa... Saya tak bersalah..... :(
Nak bola warna merah juga sebab sama warna macam baju....


Tengok score board yea? Tak payah tengok pun tak pe sebab juara game bowling ialah teacher!

Bye-bye! Jumpa lagi pada masa yang akan datang....












No comments:

Post a Comment