Thank You!!!

Friday, January 7, 2011

ceritera rindu....


kata-kata tidak terungkap
tika aku ingin katakan
aku rindu padamu
biarlah hati sahaja yang berbicara
tika bibir lesu dan lidah kelu

mataku terpaku
mataku termenung
pada sekeping potretmu
terasa bagaikan dirimu begitu dekat padaku
walaupun berbatu jauh memisahkan kita

naluriku berkata
bayangmu berada didekat ku
dapat kurasakan bayanggmu berlalu melewati diriku
ku turuti kata hati,
mencari bayangmu

ingin sahaja aku mendakap bayangmu
membawanya dekat padaku
membawanya dekat ke hatiku
semakin dekat semakin menghilang bayangmu
tersedar aku semuanya hanyalah ilusi semata-mata
ilusi yang mempermainkan perasaanku
tika aku amat merindui dirimu
pintaku hanyalah untuk mendendangkan melodi rindu
andai itu dapat mengubati rindu yang bersarang dalam hati

No comments:

Post a Comment