Thank You!!!

Wednesday, April 20, 2011

diari seorang guru.......


20.3.2011 - 14.4.2011
SEKOLAH KEBANGSAAN DEMIT 2

Kerjaya sebagai seorang guru sememangnya bukan semudah yang disangka. Praktikal selama sebulan sebagai seorang guru mata pelajaran Pendidikan Muzik di Sekolah Kebangsaan Demit 2 banyak memberi pendedahan kepada saya tentang realiti dunia pendidikan. Seperti lazimnya memang lumrah hidup, ada pengalaman manis dan pahit, kenangan indah dan yang tak seberapa indah, kisah suka dan duka serta memori yang menggamit perasaan.

Disini saya ingin selitkan beberapa keping gambar kenangan saya bersama warga pelajar sekolah ini.... (semuanya comel-comel).... hehehe

ini pelajar kelas 2C

ini kumpulan Nasyid sekolah!

wajah-wajah ceria kelas 1C

warga aktif kelas 3C

Setakat ini sahaja gambar-gambar yang boleh saya kongsi bersama dengan anda. hehe....... Sebenarnya ada banyak lagi gambar yang ingin saya kongsi bersama anda, tetapi saya rasa, kepingan-kepingan gambar kenangan ini sudah mencukupi...............

-erkkkkkkkk...... rasa macam kali pertama saya menggunakan bahasa baku dalam penulisan saya di blog ini..... kihkihkih........ MARILAH BERSAMA-SAMA KITA MEMARTABATKAN BAHASA MELAYU! hihi

No comments:

Post a Comment